Olimbonii 2prenss_annesieliff_ bende bundan alacam bebegin mamasi icin dışarı cikinca sicak su lazim oluyor bence gayet iyi kullanisli gibi gözüküyor ici metalse eğer
Deletedmom_62 2prenss_annesieliff_ ben aldım 1 Aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum fiyatına oranla harika bir ürün 24 saat sonra bile tam soğumuyo mama yapilabilecek sıcaklıkta oluyo
1_anne 2prenss_annesieliff_ bende almıştım çok güzel oluyordu. Hastaneye gidip geldikten sonra bi baktım çantanın kenarında içi tuz buz olmuş. İçi cam olduğu için.
sarilokumumm 2prenss_annesieliff_ ben BİM’den almıştım 49 TL 500 ml ama çok oldu alalı 2 tane almıştım birine sıcak birine soğutulmuş su koyuyordum çok işime yaradı mama için kolaylık oldu
bebekzeynep 2prenss_annesieliff_ katalogda bu perşembe gelecek diye gösteriyor ama ben dün markette gördüm açmışlardı satışa