zhr61 bebeğim 2.5 aylık ishal oldu nedeni ne olmuş olabilir? anne sütü alıyor sadece sarı sulu kakası oldu bugün
ervakusunannesi zhr61 anne sütü alan bebek sarı ve sulu kaka yapar zaten. Önceden nasıldı ki? İshal olması için günde 6da fazla kaka çıkışı olmalı
2prnses1prens zhr61 anne sütünün içeriği bebeğin ihtiyacına göre değişiyor belki o yüzden bugğn öyle olmuş olabilir yarınıda bekle istersen günde 1 kere ishal belirtisi değildir 5 6 defa en az yapması lazm ishal diyebilmen için
Yenianne22 Doktorumuz en az 6-7 kaka en fazla 10 kaka yaparsa ishal bulgusu görebiliriz demişti canım ve bir de kakasını bezi çiş gibi emiyor mu?
zhr61 Yenianne22 evet emiyor bugün bekleyip gözlemleyeceğim kaka sayısını ona göre doktora gidebiliriz