Eda88 Merhaba kizlar bebegim az da olsa emzik aliyordu suan yani 3 ayda elini emmeye alıştı yeni emzik aldim kabul etmiyo elini emmek istiyor bir iki haftadir surekli eli agzinda nasıl emziye alıştırırım sinirlendirmeden onersi olan varsa paylassin lütfen
tarcinnn Eda88 ben 5 emzik denedim öyle buldum tutcağı emziği 2,5 aylıkken 😅 ilk bi aventi emer gibi oldu sonra almadı bi daha. Bibs, wee cool, wee damaklı. En son Nuk kauçuk emziği tuttu 🙏🏽 Bu da olmasaydı tomme tippee breastlike deneyecektim 😅
Mihriiii Eda88 benimkide 3. Ayda elini emmeye başladı ne yaptıysam da emzik emmedi. Bende oluruna bıraktım bi yandan da kolay oluyor emzik kayboldu derdi yok 🤣
Eda88 tarcinnn ben denemdim o kadar ilk wee baybi damakli almistim onu tuttu zar zor emiyodu bi ara birakti simdi de eline emince cani istedi diye dusundum valla rahat oluyo diolarda inanmazdim oylemis 😄
Eda88 Mihriiii cok istahli emiyordu ellerini emzik bu yuzden denemek istedim ilk bende takmadim zaten sık sık emdigi icin emziye sira gelmiyodu ilk aylar da
deniz-95 Eda88 bu saatten sonra emzik alacağını düşünmüyorum. Bende kaç tane emzik denedim ama maalesef 🤦🏻♀️