Merhaba 2 ay 8 günlük bebegim var ve 1 haftalıkken kolik ve gaz durumu başladı aguli ve metsil kullanıyordu günde 3 defa seklinde düzenleme yapınca biraz rahatlamıştı ama şansımıza kızım hastalanıp acil Bi doktor bulmaya calışınca çiğdem kadıoğlu ile karşılaştık kendisi calıştıgı hastanede bebek yogun bakım ilgilendiğinden piyasadaki tüm gaz ilaçlarını denemişler ve colinox 3×10 seklinde kullanmamızı önerdi ve muhteşem sonuç cok rahatladı bebegimi koltugun üzerine koyabiliyorum 2 ay 5 gün sonra bizim için mucize aynı durumda olanlar var ise denemekte fayda var