Bebeğim kaç gündür grip . Burun akıntısı durdu ama sürekli doluyor burnu nefes alamıyor. Doktor otribebe ile sürekli temizle dedi bende günde üç defa yapıyordum bugün akşam kan geldi biraz korktum hemen bıraktım acaba zarar mı verdim başına gelen var mı ?