Kızlar merhaba, atak haftasındayız 10 günümiz kaldı bitmesine. Fakat bugünlerde kızım uykusunda hep kıpır kıpır asla derin uykuya geçemiyor bence normalde derin uykuya geçince emziği atar uyanmazdı şimdi emzik düşüyo ağlamaya başlıyo. Üstten 3 dişimiz çıktk 4.yolda sanırım ondanmı ataktanmı neyden bilmiyorum aynı şeyleri yaşayan varmı aranızda veya yaşamış varsa geçiyormu? Bi gece deliksiz uyuyot ertesi gece 35 kere kalkıyor ağrısımı var onuda anlamıyorum ki