Selam yeni anneler🌸
Malum havalar soğumaya başladı kışın evde ya da dışarda bebeğinizle nasıl vakit geçireceksiniz? Dışarı çıkalım desem bizim evin etrafı hep inşaat yollar bozuk nerden araba çıkacağı belli olmuyo güvensiz yani. Kapalı alanlarda hep hastalık riski var eve kapanmak istemiyorum açıkçası keşfetsin dışarıya alışsın istiyorum ama napcaz şimdi biz bu kış🙈
Tecrübeli anneler bize fikir versin🥰
Benim bebeğim 1,5 aylık