okuyor 16-17 yaşlarımdan beri cilt bakımımı yaparım ara sıra aksatsam da düzenli yaparım. Cilde yatırım yapmak iyi geliyor insana, bebek doğduğu aylar ben de yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçalayınca uu çok bakımlıyım bugün diyordum 🤣 cildim kuru sıralamam şöyle :
Haftada bir gün the purestin kırmızı peeling serumu, bir gün glam glow supermud kil maskesi,
Günlük olarak: La Roche-Posay mavi yıkama jelini ya da biodermanın hassas ciltler için olan kırmızı renkli jelini kullanıyorum. Üstüne the purestin mavi renkli toniğini ve sarı renk cilt tonu eşitleyen serumunu kullanıyorum. Çok kuru olduğu günler bepanholün yoğun onarıcı kremi var onu sürüyorum güzel nem veriyor, bazı günler bioderma atodermi kullanıyorum. Bazı günler de cerave kullanıyorum artık kafama göre.