Alancha Kızlar merhabalar 55 gunluk bır bebegım var hem emzirme hemde mama takvıyesı yapıyoruz mama kullanmaya baskadıgımzfan beri kaka olayı gec olmaya basladı normal mi kac gun yapmazsa sorun teskıl eder
Serp-n-il Bana doktor 4 gün yapmazsa fitil ver demişti mana yiyor kızımda daha çok günde 1 kez yapıyor bezen 2 günde bir
Alancha Serp-n-il biraz daha rahatladım yeni dogdugunda gunde 5 bez degsıtıryordum mama dan dolayı ise 1 yanı basen bır gun bıle yapmıyor ;(