Merhaba ikizlerim 3 aylık oldular ama son bir kaç gündür emerken ağlıyorlar mama içerken ağlıyorlar acaba mamayı mı sevmediler dedim başka mamaya geçtim onuda ilk başlarda içiyorlardı şimdi ondada aynı şekilde ağlıyorlar doğduklarından beri golden goat kullanıyordum hipp aldım onuda beğenmemeye başladılar. Birde 3 saatte bir besleniyorum meme 15 dk + zorla 90 cc. Nerde yanlış yapıyorum ? 90 cc ye de bir gün çok ağladılar 90 verince sustular😃