Mizmizmyrtle Kızlar kulağımı deldirmek istiyorum şuan bende bunların hemen hemen hepsi var bir tek conch eksik adını da ilk defa duydum bilmiyordum hepsinin acısını unuttum o kadar zaman oldu ki deldireli şimdi bunu çok istiyorum ama korkuyorum eskiden olsa çatır çatır deldirirdim düşünmeden şimdi oğlum ya vurursa ya yatamazsam üstüne diye düşünüyorum kullanan varsa beni aydınlatabilir mi 🥲🫶🏻
Linaduygu Mizmizmyrtle en acımayanı tragustu ve iğne ile yapılan delme işlemi bence en sağlıklısı çok cabucak da iyileşiyor
guldennnn Mizmizmyrtle sağ kulağımda 6 delik var. Solda da tragus ve 3 delik var. Ama o dediğine cesaret edemem heralde o taaa arkadan mı deliniyor 😁
Annebalisi Linaduygu Tragusun üstündeki yer acıdı mı iyileşmesi nasıl oldu benimde aklımda orayı deldirmek var bu aralar🤩
Mizmizmyrtle MinnakvLiva tragus en acımayan yer bebeğim bir çok yerimi deldirdim bir tek tragusta hiç bişey hissetmedim
irva Mizmizmyrtle Benim acı hissiyatım düşük olduğu için şahsen ben hiç acı hissetmedim orayıda deldirirken.Kaşım,çenem,burnum,göbeğim ve kulaklarım dolu.🙈 Sonrasında da problem yaşamadım.
Mizmizmyrtle irva çenemde vardı lise sona giderken sonra çıkarttım delik kaldı çenem 🥹 göbeğimde dilimde bide kulaklarımda var benimde 😍
Deletedmom_22 Mizmizmyrtle helix vardı bende kulak kıkırdağında inanılmaz ağrı yapıyormuş ya, dediğin gibi yatamıyordum da En son çıkardım birdaha takmadım . Oysa o kadar isteyerek yaptırmıştım 😏
Mizmizmyrtle Deletedmom_22 kulak içindeki kıkırdakta mı orda bende de var aşırı ağrıyor evet benim delmesi bile 10 sn sürmüştü çok kalın olduğu için iğne orayı yarıp girmişti ay çok kötü ilk zamanlar zonkluyordu
Linaduygu MinnakvLiva tragus iki tarafımda da var hiç göründüğü gibi değilmiş deldirince şaşırmıştım minicik yer çok acır diye düşünüyordum tam tersi oldu
Mizmizmyrtle Linaduygu hahahahajsjsd evet ya bağımlılık ben tek kulağıma çalıştım sadece diğerinde bir tane delik var :D
Deletedmom_22 Mizmizmyrtle buraya yaptırdıydım Aynen zonkluyordu resmen Yada altın takmadım diye mi acıyordu bilmiyorum ki Deliği kapanmaz ise, acıtmaz ise ,minik bir altın küpe alıp denerim bakarım yine ağrıyacakmı oldu oldu ,olmadı birdaha takmam ve deldirmem🤣
irva Mizmizmyrtle Aaaa delik kaldı mı benim dudak kenarımda vardı delik kalmamıştı çıkarınca.Bazılarında kalıyor demek ki.Deldirecek yer kalmadı 😋
guldennnn Mizmizmyrtle deldirmeye gerek kalmadan öyle takılan küpeler var. Onlara bak bence orayı deldirme sinir falan vardır belki oralarda riskli olmasın 🤷🏻♀️
MinnakvLiva Mizmizmyrtle bir tane sigara giriyor 😂😂 eskiden yüzük parmağım giriyordu ama çıkarınca küçüldü