eylul_veannesi 7 yıl antidepresan tedavisi gördüm. Ciddi bir uyku bozukluğu yaşıyordum bu benim babam ve dedemde de dönemsel ortaya çıkan bir sıkıntı. Ve o dönemlerden birinde hayatımda ciddi sorunlarda yaşandı hem imsonia(uyku promlemi) hemde depresyon için çok fazla ilaç kullandım. Ama bu tamamen küçük bir ilçede yaşadığım için sürekli doktor ve hastane değişmesinden kaynaklandı. Son 3 yıl takibimi yapan doktor rexapin, zestat ve selectra önerdi onları kullandım. Hamileliğin başlangıcında bıraktım. Fakat sorunlar elbette bitmedi. Eğer ki psikolojik bir tedavi alıyorsanız yada alacaksınız doktorunuz çok çok iyi seçmenizi öneririm.