gzmemr biz de 13 aylığız ve 2 haftadır kendini ordan oraya atıyor. Sanırım kendilerini ifade etmeyi bilmedikleri için her bebek farklı bir sinirlenme yöntemi buluyor. Durum geçici. Bizimki de kendisine zarar veriyor istemeyerek. Ama o durumda kucağımıza alıp bak oglum kendin ittiğin için düştün ve zarar verdin. Daha sakin olursan böyle olmaz falan diyoruz. Su anda anlamıyor ama anlayacak mutlaka. Sabır sabır sabır diliyoruz 2 haftadır 🥲😃