Marshmallow1 Merhaba hanımlar, bebeğimin 1 aylık kontrolüne 39. Günde bir sorun olur mu? Kalça filmi ve göz kontrolü falan oluyormuş galiba 39. Gün çok mu geç olur?
Thedespott Marshmallow1 ben 2 aylıkken o testleri yaptırdım sadece aşısı için bi sağlık ocağıyla iletişime geçin derim