pelin_emrh bebekle yolculuk cok zor cidden. Oğlum sakin bir bebek olmasına rağmen 3.5 aylıkken gece yolculuğuna cıktık uyur dıye uyumadı. Dönüşte hızlı tren kullanalım belkı sever dedık ama daha beter agladı. Hostes kibarca vagonumuzu degıstırdı o kadar yani. Çarşafla salladık trenın ortasında bebek arabası ıle gezdırdık vs durmadı. Allah yardımcınız olsun umarım sizinki zorluk çıkarmaz