Bence sağlık açısından ve kullanışlılık açısından çok iyi. Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. Patates kızartmasını, tavuk kızartmasını, köfte, börek, kek, milföy, balık, kabak- patlıcan vs her şeyi onda yapıyorum hem yağ tasarrufu oluyor hem Ocak batmıyor hem pratik oluyor 🙏