Kızlar kızım 3yaşında kreşe gidiyor.
daha geçen hafta doktordaydık sonbahar başladığından beri önce kuru öksürük, burun akıntısı arkasından ateş..doktor alerjik olduğunu söyledi zyrtk diye bir şurup verdi ventolin ve corteir bunlarıda nebulazatörden veriyorduk günde 4 bir kez corteir, iyileşti diye kestim 1hafta kullandık 1hafta geçmeden şuan yine ateşi var öksürük başladı dün gece.kozalak şurubu falan başladım yine..nasıl öksürüyor anlatamam.şuan ateş sadece alnında
Sizler napıyorsunuz neler kullanıyorsunuz?
Cidden çok üzülüyorum artık geçen tüm tahlilleri yapıldı akciğerde biraz bir şey var ama böyle devam edelim dedi cidd bir şey görmedi herhalde dedim..
Bölüyoruz ya covid olup olup atlatıyoruz sanki
Takviye C vitamini d vitamini balık yağı veriyorum şükür değerleri de iyi yemesi de iyi ama bu yaşadığımız ne yahu?