babytwo Bebeğim emzirme sonuna doğru ağlama krizi yaşıyor, süt az değil ağzında görüyorum, tazyikli değil oyle olsa başta ağlardı, başına gelen var mı sizce neden olabilir?
Merhaba05 babytwo kaç aylık sizinki? benimkide huzursuzlanıyo bazen ağlıyo ben gaz diye düşünüp her seferinde memeden alıp gazını çıkartıyorum bazen çıkıyo sakinleşip emmeye devam ediyo. Bazen çıkmıyo huzursuzluğu devam ediyo.
Ecz1anne Ben tuvalet iletişimi yapıyorum ve bebeğim memede ağladığı zaman çişe tutuyoruz istisnasız çişi gelmiş oluyor. Yaptırıp emzirmeye devam ediyorum rahatlayıp uyuyakalıyor.