Kızlar doğum yapalı 7 buçuk ay oldu hasta olmuştum aslında geçen ayda oldum ama bu ay olmadım 11 gün geçti ama diş ağrısı çektiğim için bir hafta önce antibiyotik ve nerdeyse bir kutu ağrı kesici içtim o etkilemiş olabilir mi ondan olmamış olabilir miyim yani kendimizden eminiz birşey olmadığına ama genede bilemedim ya😞