kızlar konuya net bi şekilde giricem küçükken bi yakınım tarafından defalarca taciz edildim senelerce hatta kimseye söyleyemedim kendi içimde bitirmiş gibiyim o günleri aslında hatırlıyorum ama kendim düşündükçe hafıza mı kaybetmiş gibi hissediyorum neyse bi şekilde bu günlere paikolojisi normal bi insanmış gibi gelebildim şuandada evliliğimde aşırı mutsuzum eşim sevgisini hissettirmeyen ne koca ne baba olan biri 7 yıldır evliyiz ne bi dışarısı ne bi akrabası birlikte gittiğimizi bilmem benim küsmemle olurdu bazı şeyler ve bende vazgeçtim artık yok sayıyorum ama sanki her an bunalımdaymışım yada bunalıma giricekmişim hissi geçmişi düşünme yetersiz değersiz hissediyorum
sorum kafamda çok
çelişki var gitmelimiyim gitsem anlatabilirmiyim bilmiyorum
psikolog? psikiyatri?