Benisahtesevme2 Kızlar ben kıtap sıparıs verdım yanlışlıkla ıkı kez ıkısı de aynı kutuda gelınce esım almamış çocuğa gerı vermıs ıade ıcın Sımdı sıstemde esıme teslim edıldı olarak gözüküyor Ne yapmam gerek ıletısım bılgısı de goremedım
mrvcr Benisahtesevme2 sayfanın en altında “müşteri hizmetleri > diğer > başka bir konuda yardıma mı ihtiyacınız var? > sohbet” oraya yazarsanız yardımcı olabilirler diye düşünüyorum.
Zlm Benisahtesevme2 keşke alıp iade talebi olustursaydiniz kargo firmasini arayip kargonuzun yerini öğrenin sonra alın ve iade talebi oluşturun
Albunea34 İadelerinizi o şekilde yapmayin .alın sonra iade kodu oluşturun ucretsiz olarak kargoya verebiliyorsunuz.ozaman hiç bir sıkıntı yapmadan para iadesi oluyor
Benisahtesevme2 Albunea34 kuzum esıme dedım amq bır kere yapmış bulundu bırdaha ıade ile uğraşmamak ıcın