Yemin ederim öyle sinirlendim ki yaaa eltimin ki 6 aylık görümcemin ki 11 aylık benim ki 8 aylık çocukları resmen Allaha emanet büyüyor 11 aylık olan daha yasına girmeden her gün normal süt içiriyor bebek bisküvisi desen dolu dolu hatta kendi sütü var resmen çocuğuna sütü vermiyor üşeniyor ilk zamanlar da gene öyleydi mama veriyordu ekstra 6 aylık eltim de bebeği daha 4 aylıktı herkesten gizli süt içiyordu idrardında kan oluyordu hep kavanoz mamalar bile veriyordu ikisi de öyle masallah uslular sakinler kiloları desen gayet yerinde benim hiç sütüm olmadı 2 ay anca zorla verdim çogalmadı da benimki resmen yanlarında hepsinden küçükmüş gibi duruyor süreli mızmız sabahtan aksama kadar resmen bana çektiriyor 😫😫 hayatta ki şansım ben de süt olsaydı hç onlar gibi üşenmezdim yaa 😢