SalEz Kızlar bulaşık makinesine tuz koyuyor musunuz ben koyuyordum ama bitince bulanık yıkamaya başladı sürekli alamıyorum malesef koymadığımız zaman herhangi bir sorun oluyor mu zamanla
NariNariKiminYari SalEz ben ayda yılda 1 koyuyorum aklıma bile gelmiyor benim ki gayet normal yıkıyor ama
Alse35 SalEz hiç kullanmadım ama parlatıcı eksik olunca genelde bulanık oluyor parlatıcı kullanıyor musun
snil SalEz Zamanında parlatıcıyı da tuzu da aksatıyodum bardaklarım hep çizik bulanık oldu, şimdi koyuyorum hemen
Merveeemeeliss SalEz tuzsuz makine bulaşıkları çizer bnimki bitince ışığı yanıyor hemde bimde bile var 3 ayda bir yarım paket alıyor makine ucuzda
Alse35 SalEz tuz genelde çizilmesini engellemek içinmiş ama şimdiki makinelerde ihtiyaç yok kullandığımız tabletler hepsini içeriyor hiç parlatıcı kullanmayanlar bile var tabletini değiştir istersen tuza ihtiyaç kalmaz belki