Oğlum 1 haftadır çok hastaydi enfeksiyon çıkmış antibiyotik vs kullandık dünden beri ateşi düşmüyordu tekrar gittik hastaneye enfeksiyon yok ama kansızlığı çok yüksek dedi akdeniz anemisi benziyor dedi arkadaşlar nasil bi hastalık bu internnet de saçma sapan seyler yazıyor hiç başınıza gelen varmi🥺🥺