[silindi] Oğlum 11 aylık. Hiç dişi yok ama patlamak üzere gibi. 4 gün oldu kaka yapmıyor. Pazar geceden beri ateşi var. Dün gün içinde 38.5 civarıydı hep. Ama sadece ateş vardı başka bulgu yoktu enerjisi neşesi yerindeydi. Uykusuda öyle. Ateş 39 olunca Dokora götürdük. Muayine etti. Virütik olabilir 4 saatte bir ateş düşürücü verebilirsiniz dedi. Kakayı söylememiştik dün. Bu gün 4. Gün oldu kakasını yapmadığı. hafif ıkınır gibi yapınca ağlıyo. Düne göre daha mızmız daha çok ağlıyo daha halsiz. Azcık burnu akıyo gibi Bide gece ateşi 39.5 oldu. Sürekli devam ediyorum ateş düşürücüye. Üzerini ince giydiriyorum. Ayrıca 3 saatte bir emen çocuk 8 saat sonra ilk kez emdi. Şimdi kakasınıda yapmayınca iyce endişelendim bidaha götürücem doktora eşimi bekliyorum. Ama başına böyle bişey gelen varmı ? Yada diş döneminde oluyo mu bu?