Elminayusuf2018 ErtugrulAnnesii kızım ,4 oğlum 1 yaşında İlk başlarda çok çok zorlandım hala da zorlandığm oluyor ama artık herşey rayına oturdu.cok şükür ikisi yiyo ikisi oynuyo ikisi yatiyo.kalkiyo oğlum biraz huysuz kızımla çok ilgilenemiyorum tek sıkıntımız o 😏
Nurbusra Benim de aynı aspiratörle çekiyorum ama tekrar tıkanıyor. Çaresi yok mu cidden. Kafasını üşütünce oluyor galiba
Mucizem006 Valla kızlar bizimde burun tıkanıklığımız var alerjik bi durum dedi çünkü öksürükde geçmedi tıkanıklıkta boğazlarda temiz bana çaydanlıkta suyu kaynat odasına koy dedi