Lily_potter Merhaba anneler ek gıda sürecinde bebeklerinize bebek bisküvisi veriyor musunuz veriyorsanız hazır olanlar zararlı mı acaba hipp in organik olan falan yada önerebiliceğiniz başka marka var mı? İlla evde mi yapmak gerekir
Lily_potter Elisss En iyisini yapıyorsunuz aslında bende beceremezsem diye hazır mı alsam diyorum ama olmadı denerim bi
Elisss Lily_potter bence dene yumurta ve süt alerjisi yoksa bebeğin daha lezzetli oluyo ben tereyağı ve yoğurt katamadm alerjisinden dolayı
Yagmur-Hafsa Ben de evde denedim ve gayet güzel oldu tuzsuz tereyağı tam buğday unu irmik pirinç unu pekmez yumurtanın sarısı ve kendi sütümle yoğurdum bence dene içine farklı şeyler de koyabilirsin çok da pratik oluyor zaten fazlasıyla yap buzluğa at günde 2-3 tane çıkartıp verebilirsin 🤗
Elisss Yagmur-Hafsa bebeğimin süt alerjisi var yoğurt katamadm ama anne sütü hiç aklıma gelmemişti bende deneyim bi sonrakine 💕
TheBaby Lily_potter Kendim yaptım kaç tarig denedim çok kötü ya saman gibi. Hazır aldım kahvaltılarında kullandım 2-3 adet bi kaç ay. Artık onuda yemiyor
eserekli_kiz11 Lily_potter hipp organik kullnyrm kendim yapmak istedm cok arastrdm cok sert oluyormus
curly_mom Lily_potter 2.5 yaşında oğlum artık arada alıp veriyorum dışarıda olunca falan ama çok değil 3-4 tane.. 1.5 yaşa kadar hiç hazır bişey vermedim.. içinde şeker, tatlandırıcı, koruyucu, kıvam arttırıcı vs. gibi zararlı şeyler var 🙄
Lily_potter curly_mom Evet öyle tabi hazır şeylerin en masumunda bile zararlı maddeler var. Bende organik olanlarını kullansam mı diyorum kendim yaparsam beceremem muhtemelen:(
Yagmur-Hafsa Elisss mümkün olduğunca herşey de kendi sütümü kullanıyorum mesela püre mi yapıcam kendi sütümle yumuşatıp eziyorum son damlasına kadar faydalansın varken 🤗