Teda Evolvıa rp verdı doktorumuz ama ıcmıyor bebegım. Zorla ağlayarak verıyoruz sızler neler yasadınız paylasırmısınjz
Mom098 Teda içine vanilya ya da pekmez denesene. Bize doktor nutricia neocate verdi. 65 günlük daha içine bir şey katmadan içti ya çok açtı ya da ağız tadı yok ya da benim kız cins
Ello Teda Biz de evolvia kullanıyoruz. Başlarda içmedi doktor pekmez kat dedi bir iki kez pekmezle içti sonra alıştı. Acıkınca içiyor mecbur. Vazgeçmeyin denemekten. Alerji mamalarının içinde en içilebiliri evolvia