Aryababy gunesimmm evet 6.Aydan önce 1 çay kaşığı vermiştim gerektikçe. Ek gıdaya geçiş dönemindemisiniz o da kabızlığa sebep oluyor yada kullandığınız devam maması da yapıyor olabilir