Zeynepmila_keremtaha Florance gidiodum bende o şekilde die hatırlıorm , arkadaşa acıbademde alınıyo demişler, bende acıbademle devam edicektim merak ettim yarın sabah çocuk bölümüni arayıp sorucam,çağrı merkezi alınıyor dedi 🙃 siz hangi hastaneye gidiyosunuz