Selâm kizlar polikistik över ile yumurta tembelliği aynı seymi jinekolojiye gittim 76 kg. Falanin şuan doğumda 90oldun 1.5 yıl oldu doğum yapalı ttoitim çıktı. Zaten hamile kaldığında bu kilodaydn ben hiç bı zaman incecik olmadım sezeryan oldum bu arada. Doğumdan önce hiç birşeyin yoktu. Doğum yaptım yine yoktu yeni doktora gittim zaten. Doğumdan 3. Ay sonra crezette kullandım d.kontorl sonra yazzz hapa geçtim. Jinkooji doktoru içerde asistanina polikistik dedi ben çıkınca bana yumurta tembelliği zayıfla dedi ilaç vermedi başka bi k. Doğuma gittim oda böyle bişey olmwza zaten sen d. Kontrol kullanıyorsun bu tedavisi. Bunlar aynı şey falan dedi başına grlen var mı ne bu yani bu arada doğuştan olur bu polikistik över sende kist bile yokmuş kıllanma akne yok bakmiyirum sana d. Kontrolü birakp hamile kalmak istediğinde gel dedi bu arada trioit hastasıyım şuan. Dogumdan sonra kaldı düzende şuan kontrollerine gidiyorum. Lütfen bı yardımcı olun hangisine güvencem ben ve bunlar aynı şey miii