Oğlum 9 aylık oyun oynarken bi anda ağlamaya başladı ağzından kanlar geldi koştur koştur yıkadım ağız içini dilinden geliyo . Çok ısırıyo her yeri 7 adet dişi var 1i daha yolda çok kaşınıyo bu yüzden sürekli ısırıyo . Gelen kana
temiz bi pamukla tampon yaptım kanaması durdu yapmam gereken bişey varmı başınıza geldimi hiç