bebeğim 3,5 aylık ve 10 gün önce rota aşısı oldu.aşıdan 4 gün sonra ishal oldu ve hala kısmen devam ediyor.emdikten sonra peynir gibi az da olsa kusuyor ama en önemlisi her beslenmeden sonra çığlık çığlığa ağlıyor.vücudunda da kuruluk ve kırmızı döküntüler oldu.doktorumuz aşının yan etkisi 10 gün sonra hala devam edemez dedi ama aklıma başka gelen birşey yok.aşıdan 4 gün sonra başladı bu problem.gittikçede artıyor.nolur bilgisi olan yardım etsin