Gyed benim kızım da 5 buçuk aylık olana kadar öyleydi bu süre zarfında ne bir yere gittim ne de evime birileri gelebildi. Bir gün hiç unutmam kaynımlar çay içmeye geldi o kadar çok ağladı ki artık baktı kaynım çocuk duracak gibi değil yemeğe falan kalmadı gittiler. Ayrıca benim kızım dışarı çıktığı zaman da çok ağlardı. Şimdi 6 aylık artık misafir geliyor gidiyor ağlamıyor başkasının kucağında da duruyor kimi zaman. Sabret 🌸