Kızlar normal doğum yaptım 45 gün oldu hala vajinam toparlanmadı dıştaki dikişler iyileşti ama iç tarafta hala küçük bi topak yer var arada acıyor daha bir kaç gün önce içten ip geliyordu elime bu kadar uzun sürmesi normal mi ve hala kanamam var bu durum kişiden kişiye değişiyor mu ?