Elaninannesi2021 ben emzirirken dişim kırılmıştı çok fenaydım duramıyodum mecbur yaptırdım, işlem sırasında uyuşturmak için vurulan iğne oldugu için doktor eve gidince sütünü iyce sağ at sonraki sürümle bebeğini emzir bişey olmaz demişti öyle yapmıştım aklıma o geldi sende içtikten sonra sütünü sağıp atsan sonraki sütünde kalmaz ilaç ama dayanabilirsen yine de almamayı tercih et, çok geçmiş olsun