YYenianneeee Kızlar kızım 14 aylık hiçbir şey yemiyor aşırı moralim bozuyor bazen ağlamak istiyorum sıpraktin verdim bikaç kere sonra da vicdan yaptım vermek istemiyorum artık nasıl açıcam ben çocuğun iştahını lütfen bişeyler önerin..
Hilalsuvat YYenianneeee valla vicdan yapıcak bişey var mı bilemedim. Benim doktorum kendi önermişti sipraktini iştah açsın diye. Evet gerçekten çok uyku yapıyo. O yüzden sabah çay kaşığı kadar gece de tatlı kaşığı kadar veriyorduk.
YYenianneeee Hilalsuvat biyerde normalde alerji ilacı olduğunu iştah açmanın sadece yan etki olduğunu okumuştum o yüzden vicdan yapıyorum sanki bilmediğim etmediğim ilacı çocuğuma cahilce veriyormuş gibi hissediyorum
Hilalsuvat YYenianneeee evet antihistaminik bi ilaç😀 ama inanır mısınız benim annem ben küçükken kullanırmış bana o ilacı😀 şimdi ben de kullanıyorum kızıma. Çünkü dediğiniz gibi hiç bişey yemiyor. Ama siz de doktorunuza sorun ben öyle yapmıştım.