yagmursen Bebişleri 6. Hastalık olanlar, hastalık sonrası iştah ve uyku düzeni ne zaman normale döndü ? Asla gece 3 ten önce uyumuyor ve mama hariç bir şey yemiyor 😔 Ve bu ara yaygınmış, 6 ay 2 yaş bebek anneleri dikkat edin…
Deletedmom_28 yagmursen benim bebeğim de hasta oldu iki hafta sürdü iştahı 1ay sonra düzelmeye başladı 🥹
elizabeth yagmursen 1 yaş aşısından sonra geçirmişti benim kızım da. Uyku sorunu çok olmadı ama iştah gitmişti hemen, o da 1 hafta içinde düzelmişti zaten. Çok geçmiş olsun inşallah hemen atlatırsınız 🌸
yagmursen Deletedmom_28 bizde 2. Haftadayız sanırım 1 ay sürecek :( hiç ağzını açmıyor kitliyor :( peki uyku düzeni bozulmuşmuydu ? Çok gecmis olsun size de :(
Deletedmom_28 yagmursen evet canım uyku düzeni de bozuldu hala düzensiz devam ediyor uyumamak için direniyor size de çok geçmiş olsun 🥹🫶🏻
elizabeth yagmursen diş falan çıkartma durumu varsa üstüne denk gelmiştir belki. hastalıklarda kızımın uykusu çok bozulmuyo ama iştah hemen gidiyo onda da şu an hafif grip gibi bugün 4. gün 4 gündür aç mesela ilaç içirmeden önce midesi bulanmasın diye güç bela bi kaç lokma götürüyo ağızına o kadar.
yagmursen elizabeth yaa 6. Hastalık hiç diğerlerine benzemiyor diş miş hikayeymiş.. gerçekten iştah gitmesi felan değil bambaşka biri oldu sanki :(
NzlPyrz yagmursen şuand benim bebeğimde 6.hastalık geçiriyo çok zor huysuzluğu iştahsızlığı ayrıca bu hastalık eklem ağrısıda yapıyomuş o yüzden uyuyamıyolar
AyseninAnnesiiii yagmursen merhaba 6. Hastalık sonrası döküntü oldumu. Birde ateşi kaç dereceye çıktı
NzlPyrz yagmursen evet bizimkide öyle doktora götürdüm eklem ağrısı yapar dedi dönüşümlü ağrı kesici kullan dedi
yagmursen AyseninAnnesiiii atesi 39.3 oldu ertesi sabah benek benek kızarıklık oldu tüm vucudu 12 saat icinde geçti tüm kızarıklıklar ama hafif bogazda balgam ( muhtemelen agrıyor) uyku sorunu ve yemek yememe kaldı😔
AyseninAnnesiiii yagmursen benim bebegimin bogazında aft oluşmuş doktor bu hastalıktan şüphelendi poposunda 3 tane fln minik sivilce çıktı döküntü o şekilde olmuyor sanırım . Su bile içmiyor uyku sıfır malesef . Atesi 3. Gün bugün hala devam ediyor 38.5 i hiç gecmedi genelde 37.7 olarak devam ediyor ama normale dönmüyor ilaca rağmen düsüyor belirli bir saat sonra tekrarlıyor