Merhabalar, uzun yıllar psikolog ve anaokulu müdürü olarak çalıştım. Çocuğum 20 aylık. Muhtemelen oraya taşınacağız ve ben okul açmayı düşünüyorum. Çocuğumun eğitimi de yiyeceği yemek de kaliteli olsun isterim. Siz Kuşadası anneleri ne düşünüyorsunuz?
Uzun yıllar kurumsal anaokullarında müdür ve psikolog olarak çalıştım/