Tam 6 aylık bebeğim doktor kontrolüne de götürdüm hasta da değil ama 2 haftadır yere yatırıyorum oynamıyor sürekli ağlıyor oturtuyorum ağlıyor meme veriyorum ağlıyor ayakta geziyoruz gene ağlıyor doktor dişten dedi ama daha çıkamadı çözümünüz var mı hiç durmuyor 😭