Kizlar 7 ay önce spiral taktırdım ve adet gecikmemde herhangi bir problem olmamıştı hiç. Bu ay 4 gün geçtikten sonra tarlusal kullanmaya başladım. Tarlusal un son tabletini az önce içtim takat hala adet olmadım. Aynı durumu yaşayanlar varmı. Bir gebelik olabilir mi