Oğlum 10.5 aylık. 3 aylık iken biberon ve emzihi bırakmıştım meme reddi oldu diye . Ama 2 ay sonra ise başlayacağım . Süt alerjik olduğu için mama yiyemiyor anne sutu arti ek guda aliyor Uyurken emiyor sonra uyuyir .İse başlayınca sütümü sagacagim ama nasıl icirrcegim biberon tutmuyo , etmeden uyumuyo . Meyve suyu koydum denedim almıyor bile atıp oynuyor. İse başlayan anneler lütfen akıl verin