Meros benim bantim hastane de çıkarıldı ertesi günü banyo oldum ıslak bırakmayın banyodan sonra kuru tutun yeter denilmişti. Ama size tavsiyem çok sık banyo olmayın ben her gün olmuştum dikiş yerim sızladı hep. Şimdi her gün olmuyorum 5 gün de 1 oluyorum sızlamıyor dikişlerim