yagmurkarabey 22 yaşındayım ocakta oğlum 2 yaşın gircek diğer oğlumda 6 aylık benim ilk oğlum o kadar uyumlu uykusu vb şeyleri düzenliydi kii. Kardeş gelince hop sarpa sardık kelimeleri söylüyordu geriledik Süt az içip yemek yiyorduk kardeşi biberonla içince kıskanıp oda içmek istedi Yani baya bir geri sardık diye bilirim artı benim hiç bir şekilde desteğim yok eşim oda işten geldikçe izin günlerinde o kadar onun dışında kaynanam kendi annem gil den öyle pek bir destek yol hem maddi anlamda hemde Ruhen bedenen çok yıpratıcı