Yektoli33 Doktora götürdük, aferin ve calpol verdi. Burnu çok tıkalı. Serum fizyo ile yıkama yapıyorum. Sterimar sikip temizliyorum ama bana mısın demiyor. 😷Öksürükte başladı 🤦Evde başka neler yapabilirim :(
Bircaykoyicelim Yektoli33 odasında büyük bir havluyu sıcak su ile yıkayın çok sıkmadan odasına koyun. Burnunu açmakta yardımcı olacaktır. Öksürüğü için de bol bol papatya çayı içirin. Geçmiş olsun 🙏
daphnekus Yektoli33 ayağının altına zeytinyağ sarımsak denediniz mi? Uyurken rahat uyuması için de soğana batırılmış karanfil. Bunları denediniz mi? Çok faydasını görmüştüm. Ayrıca instagram hastalanmayan çocuk sayfasından bal limon sarımsak kürüne de bakmanızı tavsiye ederim.
daphnekus Yektoli33 bir de pekmez tereyağı var internetten nasıl yapıldığına bakabilirsiniz onun da çok faydasını gören var. umarım fayda görürsünüz siz de 💜