tiredmom_ bizdede aynı durum var. 1 bucuk aydır tek gözü sulaniyordu. 3 farklı doktora götürdük 3 ude doğru düzgün bakmadan farklı farklı şeyler soyledi. 1 hafta kadar olacak Gözünde çizik gibi birşey fark ettik muhtemelen o yüzden sulanma göz kapağında kızarma oluyormuş. Yine götürdük yine doktor görmedi gözündeki cizigi. Ben görmediğim için birşey diyemem diyor. Şimdi tekrar farklı bir doktora götüreceğiz bugun. Kalıcı hasar olmasından çok korkuyorum. Sizde bir an evvel götürün gerekli tedaviye baslasinlar