Beren2323 bende genetik olarak pıhtılaşma çıkmıştı bu sebeple daha önce bebek kaynım olmuştu aynı şey mi bilmiyorum ama ben kan cıvıltıcı iğne kullanmıştım ikinci gebelipimde hap yada iğne verdiler mi zaten hamilelikte pıhtılaşma oranı 6 katına yükseliyor