Merhaba hanımlar oğlum 2 yaşında. Hayır demeyi öğrendi, önceden sözümüzü dinlerdi fakat şu an asla bizi dinlemiyor bir şey yaptırmak istediğimizde hayır diyor. Oynamaması gereken bir şeyle oynadığında alınca hayır diye bağırıyor. Biraz da agresifleşti. Bu süreci yaşayan var mı? Varsa tavsiyeleriniz neler?