sweetangell yani ben de öyle düşünüyorum, biraz zayıflatıyor bebeği diyorlar ama dün dediğim gibi iki doktor da bol bol ver dedi. Ben de iki gündur veriyorum çişi biraz arttı. Benim bebişten 20 günlük küçük oğlu var bir arkadaşın. Daha bir ay önce gördüğümde küçük su biberonuyla meme emer gibi içiyordu çocuk günde iki üç biberon bitiriyor demişti annesi. Bir de vücut susuz kalınca çocuk çok uyumak istermiş bu aralar sıcaklardan sanırım benimki de öyle. Ben de su sağlıktır dedim vermeyebaşladım şifa olsun 🤷☺️