23 mü 26 mıdır nedir atak haftasına girdikk
Her uyutmaya gittiğimde her emzirmek için kucağıma aldığımda kendisi çıldırtıp benide çıldırtıyor 😔 Bu dönemi nasıl atlattınız sizler ?? Asla emmek de uyumakda istemiyor durduğu yerde de durmuyor süreklii mızmızz